Ännu en dag i solen...

Nu börjar solen äntligen ta på mig :-) Eller det beror väl kanske på att jag varit ute i stort sett hela dan...
Började morgonen med att fika och göra oss i ordning. Sen cyklade vi till Fem Rum och köpte present till Alicias dagisfröknar. For sen på dagis och gav dom paketen och önckade dom en trevlig sommar...
Sen va det raka vägen hem och packa.
Alicia va redan så väldigt trött så jag gav henne lunch och la henne i vagnen och där somnade hon, va egentligen inte det som va tanken. Hade aldrig trott att det skulle gå, men det va egentligen det allra bästa. Inte lätt att få henne att ta enn break när vi väl är på Kågebadet för att sova. Bättre att hon gör bort det innan då.
Jag gick hemifrån vid 12-tiden. La mig på Kågebadet på min solstol och solade ca 1 timme innan hon vaknade. Så skönt!
Sen va det bad för hela slanten :-)
Petrus kom även han dit då han slutade så vi va hela familjen där och myste. Alicias favvo Charlie och hans mamma va också där.

Efter middagen körde jag in till stan för att göra lite ärenden. Tyvärr så va affären, som jag mest for dit för, stängd. Så typiskt!! Men inte kom jag tomhänt hem för det :-) Men det hade väl ingen trott heller...

Här kommer lite bilder från dagen.


Min lilla puppa som ligger och värmer sig efter badet :-)


Självklart måste man dela med sig :-)


Dom är ju bara fööör goa!!

Vad har ni hittat på en dag som denna?

Kommentarer
Postat av: mamma

Dom är söta de små liven

2009-06-26 @ 22:47:33
Postat av: Emma

Visst är dom :-)

2009-06-26 @ 22:51:35
URL: http://emalee.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Ändå är det några hundra som INTE "vill" fortsätta läsa ;)

Rättare sagt, personer som inte vill erkänna att dom följer mitt liv dagligen.. Och det är sånna jag vill utrota :D



Hon är så söt Alicia. En riktig sockertopp!

Hoppas ni får en fin dag i det härliga vädret :)

2009-06-27 @ 08:32:28
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Ida

Dom e´för goá! Har åxå försökt att vara ute lite, men de e jobbigare än jag trodde att det skulle vara! Men solen tar på bra, härligt!

2009-06-27 @ 18:42:41
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0