Bra start.

Igår va jag uppe alldeles för länge. Självklart skulle Alicia vakna 1 timme tidigare än hon brukar, så jag hade endast fått 5 timmars sömn...egentligen va jag inte så trött i alla fall. Gick upp och gjorde en flaska till henne och tack och lov så somnade hon efter att hon ätit upp den...och sov ända till 9:45!!!! Otroligt.
Så nu är jag riktigt utvilad :-)

Nu ska vi gå och äta lite frukost, för snart får vi besök. En gammal kompis som jag inte träffat på flera flera år, så det ska bli riktigt kul!

Slänger in en bild på min sötis från när vi va i lekparken igår...

 


Kommentarer
Postat av: Emma

5 timmar är ju ganska länge i våra mått mätt :-) Räknade ut att jag totalt sov 12 timmar på hela helgen i Kattisavan. Gissa om jag kommer att åldras i förtid



Vem får ni besök av?

2009-06-23 @ 12:46:20
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: mormor

MORMORS FAVORIT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-06-23 @ 21:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0