Brev från USA!!!

Äntligen.
Idag kom mitt brev från USA. Har beställt mineralsmink därifrån och nu ska vi se om det är lika bra som dom säger. Billigt tycker jag att det blev i alla fall :-) och det är ju alltid ett plus.


Allt det här fick jag för ca 200 kr (om jag minns rätt) och då ingår även frakt...

Just nu så har jag mineralsmink från Loreal (eller va det nu va, ett vanligt sminkmärke i alla fall) och jag har hört att dom inte är så bra som "riktiga" mineralsmink är. Att dom proppar i en massa onyttigheter i dom i alla fall...
Hoppas att min hy gillar det här ;-)


Kommentarer
Postat av: Emma

Varifrån beställer du?

2009-06-03 @ 10:41:30
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0