Det ser ut att lösa sig...

...ang tv-bänken. Tack och lov för det.
Istället för att ha luckan så kommer vi ta bort den så att vi kan ha dvd:n där. Egentligen så va det det som va tanken hela tiden, men det hade ju ändå varit skönt att ha kvar luckan ifall man senare nån gång skulle vilja sätta på den. Men nu går ju inte det, så nu får vi fint ha så här hela tiden :-) Ingen variation här inte.

För ca 2 timmar sen så kom Alicias gudmor och hämtade henne för att hon ville umgås lite med våran älskling. Självklart så måste vi dela med oss lite av henne och kan inte bara ha hon för oss själva :-)

Nu när jag sitter här och skriver så vräker det ner ute. Det kom verkligen utan förvarning också. Hoppas bara att det inte är nåt åskoväder på g. Det klarar vi oss utan.

Planerna idag är att städa hela huset för ikväll får vi sthlmsbesök. Min kusin och hennes 2 barn ska komma hit. Först ska vi äta middag hos föräldrarna (surströmming) och sen ska vi traska hit för att äta efterrätt.
Nu ska jag ta och återgå till mitt städande.
Återkommer senare idag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Välstädat hus å fint ...bra jobbat

2009-06-22 @ 21:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0