Jag måste vara knäpp!!

Nu äntligen så är vi ju som sagt snart klara med vardagsrummet, det är i alla fall inget mer som jag kan göra med det just nu. Jag har gjort mitt där...
Just nu sitter jag bara hör framför datorn för att jag "inte har nåt att göra" dsv jag har inget projekt på g. Jag klarar verkligen inte av det. Jag måste ha nåt på g hela tiden, annars kryper det i fingrarna på mig.
Vi hade egentligen sagt att vi skulle ta det lite lugnt nu efter att vardagsrummet va klart och att sen till hösten kanske börja om igen och göra nästa grej.
Vi får väl se hur länge jag klarar av att hålla mig ifrån det.
Nog för att jag har tillräckligt med saker att göra annars också här hemma.
Först och främst så ska det ju tvättas, städas och lagas mat + en massa lek därimellan... Sen så har vi också en massa småsaker som ska fixas.
Har gjort en lite "att göra lista":

- Lägga om stenrabatten på framsidan.
- Städa ur husvagnen.
- Putsa färdigt fönsterna.
- Sätta sommarblommor.
- Bygga ny trapp till inglasningen.
- Fixa en sandlåda.
- Bygga en spotlåda.
- Rensa garaget.
- Lista vardagsrum.
- Lista fönster i datarum.
- Sy gardiner till Alicias rum.
- Sy kuddfodral.
- Slipa och måla pinnstolar.
- Måla det runda bordet.
- Lägga trösklar.
- Olja in och slipa altanerna.

Det va min lista det. Den kommer säkert att fyllas på eftersom... Men just nu ser den ut så.
Tanken är att allt det ska göras i sommar. Sen kommer en höstlista också :-)
Undra om jag nån gång kommer att få stryka nåt från min lista. Hoppas på det i alla fall :-)

Kommentarer
Postat av: Ida

Det låter nästan som om vi har drabbats av samma "sjukdom" ;)! Jag känner igen mig! Det är så tråkigt att inte ha en massa på G, speciellt när det är höst och vinter, går väl en aning bättre på sommaren för då är det en massa annat! Men de är bra med listor!!

2009-06-23 @ 17:08:41
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Oj jag missade ditt senaste svar.



Jag har också gått upp 2kg. Och det är på kanske 1 vecka. Just nu har jag en period då jag äter massa godis varje kväll. =)

Inte bra,inte bra!



Nja jag tror inte det blir nå skeå festival för mig i år.

Du då?

2009-06-23 @ 18:57:30
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

du, tänkte höra...kunde och ville du göra de där korten till mig? till bröllopen?



ja vet, men bilder kommer. jag säger till när...vi har så fult haha=)



kram!

2009-06-23 @ 19:52:20
URL: http://linndahlback.blogg.se/
Postat av: Emma

Listorna kommer nog alltid att se ut sådär då man har hus, man är aldrig utan sysslor :-)



Vad kul att Katrine kom på besök, visste inte att hon hade barn :-) Hur gammal är han?

2009-06-23 @ 21:49:25
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Linn och flisis

hehe, ja de är ju sant ...men det ser likadant ut som då...vi har ju typ inga möbler och INGET på väggarna (än)... men ja ska fixa det så då kommer ja lägga upp bilder=)



okej va bra-..men maila typ kontonummret på facebook elelr till min mail [email protected] så sätter jag in 100kr för korten (för visst var de 50kr/st?)... sen tänkte ja fråga...skriver du typ vem det är från? för kortet till Maria och Fredrik Berglund, det är från Linn Anders och Felicia och Josephine Daniel och Selma, hehe...=) det blev en dyr present så vi gick ihop 2 familjer=)



kram och TACK !!=)

2009-06-24 @ 19:28:10
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0