Måndag.

Idag blev det som sagt Kågebadet. Det va faktiskt riktigt lite folk där vilket va lite underligt, för kallt va det väl ändå inte.
Men det va heller inte så varmt som vi haft dom senaste dagarna. Tror man blivit lite bortskämd då det gäller värmen. Jag tog aldrig ens av mig kläderna på badet idag... Hade den här dagen varit för 2 veckor sen och vi inte fått känna på den här riktigt värmen vi haft, så hade jag garanterat legat i bikini och svettats :-)
Nu har jag även köpt säsongskort på badet, så nu ska badas här framöver...

Efter middagen så blev det tennis för min och Petrus del. Alicia fick vara och leka i lekparken med mormor under tiden. Inte hade hon nåt emot det :-) Hon hade så kul att hon tom ville sova hos dom och dom har ju bägge 2 semester så det passade väldigt bra. Jag har dessutom tandläkartid kl 8 imorgon, så då får jag fara dit själv också :-) Blir perfekt.

Nu har vi äntligen fått kantsten runt rabatten. Satte om, eller höjde upp kanske man kan säga, 2 blommor. Mer hann jag inte göra innan jag höll på att bli uppäten av myggorna som invaderat Kåge... Får försöka göra det klart imorgon. Isåfall blir det första grejjen jag får stryka på min "att-göra-lista"...

Imorgon ska jag och Alicia ta bussen till Örviken och fara och hälsa på Johanna. Förhoppningsvis blir det bad i deras pool också. Det har Alicia sett fram emot så länge nu, men det har varit för kallt i vattnet tidigare...men nu äntligen :-)

Nä nu måste jag ta och packa ihop allt inför morgondagen, för imorgon på morgonen finns inte tid för det.

Jag har föressten fått tillbaka scrappingduget nu, så nu ska jag jobba lite på Alicias album... :-) Kul. Måste bara först inhandla lite mer material... som att jag inte har nog....men man blir alltid mer motiverad när man har nåt nytt :-)

Måste föressten visa vad jag fick i postlådan idag.

En pop-baddräkt för 27 kr. Kan inte bli mycket bättre. :-)

Nä nu måste jag verkligen gå och packa :-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Visst kan du komma förbi och säga hej när jag ska jobba på skeå-festivalen? (Stadsfesten kanske det heter?) Skulle vara kul, om ni ska dit alltså :-)



Ha en fin dag!

Kramar

2009-06-30 @ 07:34:45
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Jag ska sälja/göra mat, sååå avancerat ;-)



Jag jobbar dag på onsdag och kväll toradag, fredag.

Så helgen jobbar jag nog inte alls.

Men som sagt, det skulle vara kul om du kom förbi om ni ändå ska in :-)

2009-06-30 @ 08:00:20
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej, jag svarar här istället för facebook. Den är spärrad på jobbet :-) Det vore kul om ni ville komma på suring, meddela oss gärna senast fredag så att vi kan planera. Än så länge är det Linus&Sussie och Vickan&Robban som ska komma. Kanske Patrik&Anna och så är det några fler som inte bestämt sig

2009-06-30 @ 10:30:33
URL: http://emsie.blogg.se/
Postat av: Hanne

Alicia er jo kjempe flink i vannet! Alexander er fortsatt livredd og hver gang vi skal bade så er det hyling og skriking!!

2009-06-30 @ 18:40:36
URL: http://knaadis.blogg.no
Postat av: mamma

Fin baddräkt

2009-06-30 @ 22:08:25
Postat av: Sara

Jo, det gör hon... kanske har du träffat på henne på dagis? :o)

2009-06-30 @ 23:20:44
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: Sara

Japp, Erik är min storebror! Tycker vi är rätt lika...

2009-07-01 @ 23:30:55
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/
Postat av: therese la

vilken gullig baddräkt du är verkligen duktig på att göra fynd....vad snygg den nya tv-bänken är...

2009-07-02 @ 05:57:22
Postat av: Emmeli

Jobbar för Rune. Säljer grillad fläskfilé :-)



hehe, näe det kan jag inte.

Alla som jobbar får ett speciellt band som jag har fattat, så inte ens Madde som jobbar får gå ut gratis på lördag när hon är ledig :)

Men OM, så hojtar jag till!

2009-07-02 @ 09:07:01
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0