Måndag.

Idag har jag varit på ännu ett nytt ställe. Tycker att det borde vara slut på det snart, för det känns som att jag snart varit på de flesta förskolorna :-)
Resten av veckan kommer jag att vara på ett och samma ställe. Skönt.
Dagen gick ändå bra, men det tar ju lite tid innan man lär känna barnen och lär sig regler och rutiner... Så det ger mig inte så mycket då att bara komma en dag. Visst, jag lär mig namnen, men ändå...

När jag kom hem så va det middag direkt och efter middagen började vi tapetsera fondväggen i vardagsrummet. När det va klart så påbörjade jag fönstermålning och nu för ca 15 min satte jag mig äntligen ner för första gången sen middagen. Det känns i kroppen kan jag lova!!! Så man kan egentligen säga att jag haft en 13 timmars arbetsdag idag... Puh.

Jäklarns vad nöjd jag blir med vardagsrummet. Det blir verkligen som ett nytt rum!!! :-) Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på för jag har inte hunnit ta kort än, men det kommer säkert imorgon.



Egentligen hade jag tänkt att skriva lite om lördagens bravader, men det får vi ta imorgon det också, för jag är så trött just nu att jag knappt vet vad jag skriver. Dessutom så gick det inte att föra över bilderna (då jag hade lånat kamera) så jag får fara till päronen imorgon och fixa det där.

Nä nu måste jag ta och krypa isäng. Börjar tidigt imorgon och så har jag lovat att följa min bror på stan efter jobbet. Han behöver lite shoppinghjälp och det är bara jag som duger till det enligt han :-)
SÅ imorgon blir en lång dag också...
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0