Redo för Kågebadet.

Snart i alla fall. Gårdagen va en innedag medan jag hade tänkt att det här skulle bli en utedag :-) Tyvärr så ser det ut som att det kommer att mukna till lite, men det gör inte så mycket, bara det är lite värme i luften så är jag nöjd.

Nu på morgonen så har jag rakat benen och Alicia stod bredvid och va jätteintresserad. Hon ville gärna hjälpa till och helst låna rakhyveln hon med. :-)

Nu ca en timme senare då jag sitter här vid datorn så hör jag hur hon är inne i badrummet och håller på. Frågar vad hon gör och får till svar "benen". Skyndar mig dit och ser hur hon står med ena foten på bidén och smörjer in med raklödder, precis så som jag gjorde :-) haha.... 

Nu blir det snart lunch och sen badet. Ska få sällskap av Elin och Tilda, så det blir kul :-) 

Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Hehe jo han är lite rolig =)

Det var bara tur att jag hade kameran med. Tänkte nämligen dokumentera det som kom i pottan.Hahaha!

Men det blev ju inget där.

2009-06-29 @ 21:23:26
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, dom tar efter fort! Vad rolig hon är!!!!

2009-06-29 @ 21:40:31
URL: http://varatlillahjarta.blogg.se/
Postat av: Anonym

BARN GÖR INTE SOM FÖRÄLDRARNA SÄGER UTAN SOM FÖRÄLDRARNA GÖR sägs det .Kanske sant??

2009-06-29 @ 22:04:25
Postat av: Signe

Så söt :)



Om ni har tid så kommer vi gärna imorgon, efter lunch nångång.. Eller jobbar ni på dagarna? Inte du som ligger på kågebadet hela dagarna, men Petrus kanske.. :)

Nåja, vi hör av oss imorgon i alla fall..

2009-06-29 @ 23:04:52
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0