Söta unge!!

Imorse vaknade jag före Alicia, så jag smög in till badrummet för att göra mig klar, för att inte väcka henne, men efter bara en liten stund så hör jag hur våran lilla prinsessa vaknar.
Hör hur hon trippar in i vårat sovrum....och hör hur hon säger:
"Pappa båtta, mamma båtta..... OOJJJJ!!!"
Det går sen nån sekund innan hon ropar på mig :-) Andra gången svarade jag, för då hörde jag att hon blivit lite ängslig.... Ville bara testa vad hon skulle göra ifall hon nån gång skulle vakna medan jag är och duschar på morgonen, för det har aldrig hänt förr...
Hoppas att hon heller inte kommer att göra det nån gång, för jag tror att hon hade blivit lite rädd då faktiskt...

Idag på dagis har hon kissat på pottan *stolt*. Där vill hon nästan alltid sitta på pottan och det är ju veckligen superbra, men det är första gången det kommer nåt i den :-)
Första gången på dagis alltså.
Hoppas på att få henne torr nu under sommaren. Det hade varit toppen!! Så vi får kämpa vidare. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0