Torsdag...

Idag har det blivit att jag varit endel ute, men det är nästan fööör varmt (jag vet att man inte ska klaga) så det är nästan skönt att gå in lite då och då för att kyla av sig lite.
Trots att jag varit ute så har jag inte blivit brun. Vad är felet? Imorgon då jäklar bli det att pressa, om min lilla dam tillåter det, vilket hon säkert inte gör :-) Det blir i alla fall att pressa den timmen som hon ska sova, det är en sak som är säker :-)

Idag har jag i alla fall jobbat 3 timmar. Jag har varit på den förskola där jag kommer att jobba 3 veckor i sommar, så idag har det varit öppet hus så att barn och föräldrar fårr komma och kika lite. Kul ändå att man får träffa alla innan... Även viktigt för barnen... Det var några nya och några bekanta ansikten...

När Petrus kom hem fick jag veta att vi skulle och spela minigolf i Byske med Alicias faster och hennes karl... Vi bestämde oss för att åka ganska direkt för att äta middag på Lanternan.
Petrus fick då ett telefonsamtal om att han va tvungen att åka tillbaka till jobbet för att några arbetskamrater blivit inlåsta och Petrus hade en nyckel, så det va bara för han att sätta sig i bilen och köra tillbaka :-) Så typiskt.

Alicia tyckte att det va riktigt skoj i Byske. Dom han ju faktiskt ganska roliga saker för barn där. Medan vi väntade på maten så gick jag och Alicia och hoppade på en stor stor "hoppkudde" sen ville hon vidare till skeppet där. Blev  så förvånad så hon helt orädd satte sig och åkte i den stora rutchkanan där. Tror att det va jag som va mest rädd faktiskt :-) För jag va livrädd :-) Haha...

Efter maten tog vi en minigolfrunda och sen så gick vi ner till vattnet och kände på det. Eller nu sa jag fel. Vi är fel ord då det va Petrus och Alicia som gick ner och kände. Jag stod förstås och fotade ;-)

Här kommer kvällen i bilder:








Kommentarer
Postat av: Emmeli

Gud vilken fin bild den sista var!

Har du fixat den, eller är det orginal?

Är det orginal vill jag veta vilken superkamerna ni har ;)

2009-06-26 @ 09:05:08
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Signe

Så härligt det ser ut!

Jag håller med Emmeli -sista bilden var jättefin!



Vi får se hur länge jag låter er vänta, efter helgen kanske. Nån gång nästa vecka i alla fall.. Men det är inte så svårt att ta reda på, släkten Lindqvist kan ju det här med skvaller :)

2009-06-26 @ 11:55:39
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej och hå!! Här har det hänt grejjor! Snyggt!

2009-06-26 @ 12:12:27
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: mamma

Alicia å Petrus ....vilken fin bild

2009-06-26 @ 22:45:17
Postat av: Emma

Jo den bilden blev mycket bra. Nästan så att man borde skriva ut och sätta i ram...

2009-06-26 @ 22:52:27
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0