Torsdag.

Idag har det gått bra på jobbet. Det är ett ställe jag tror att jag kommer att trivas på faktiskt. Skönt :-)

Då jag kom hem så var det middag direkt då jag slutade kl 17, sen så kom Åsa och Charlie förbi en stund så att barnen fick leka lite med varann :-)
Annars så har jag inte hunnit så mycket ikväll. Har gjort ett till bröllopskort klart. Skönt.
4 kvar... Kommer nog att vara less bröllopskort innan sommaren är slut :-)

Just nu så sitter jag med en tandblekningsskena i munnen, så jag ser inte riktigt klok ut :-) Måste ju göra mig fin innan lördag :-) haha...

Har föressten varit hos läkaren idag. Äntligen!! Har nu fått utskrivit antibiotika till min mindre trevliga hy. Fy vad less jag är, så nu hoppas jag att jag blir kvitt mitt problem med finnar. :-) Så håll tummarna för mig :-)

Kommentarer
Postat av: Malin A

Finnar, har aldrig sett att du haft finnar när jag träffat dig!



Men men, jag vet att magen ibland far ganska illa av att man äter antibiotika. Ett tips från mig, är en kräm som heter skinoren. Den använde jag förr när jag hade finnar. Smörje varje kväll, sen försvann de. Läkare eller sjuksköterska kan skriva ut den.



Oj, vilket långt inlägg. =)

2009-06-05 @ 09:00:27
Postat av: Emma

Malin A: Finnar har jag haft problem med sen tonåren. Tycker som att det borde gett sig för länge länge sen. Visar mig inte utan smink så som min hy ser ut... vilket är ganska jobbigt.

Tack för ditt tips. Läkaren skrev också ut en kräm till mig som jag först skulle prova innan antibiotikan (för den ska man inte använda på sommaren) så det är möjligt att det är krämen som du pratar om. Ska hämta ut allt idag så vi får se sen :-)

Hoppas att allt är bra med dig annars. Hoppas att du ska på klassfesten imorgon och att vi ses :-)

2009-06-05 @ 12:49:34
Postat av: signe

Hudterapeut som man är så är jag såklart nyfiken på vad du fått för antiobiotika och kräm :)

Arbetsskada...

2009-06-05 @ 18:13:34
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0