Underbara dag!!

Hoppas verkligen att det här vädret håller i sig, för idag har varit en helt gudomlig dag.

Bestämde redan när jag vaknade att vi skulle på Kågebadet idag, problemet va bara att jag inte har någon bikini. Antingen är dom för stora eller för små... Så innan badet så tog jag en snabbtur till stan.
Fy vilket dåligt utbud dom har när det gäller bikinis. Det är ju BARA modeller för dom som har små fasta bröst och det är då det sista jag har. Behöver en bikini med lite stöd och gärna bygel... HM va ju bara att glömma. Sprang på Stadium i hopp om att dom skulle ha mer med icket. inte Inter Sport eller Åhlens heller... Höll på att ge upp innan jag kikade in på Lindex, där hade dom faktiskt. Provade snabbt och sprang och betalade. Var som inget att fundera över. Fyndade även en extrabikini för 15 kr delen... :-)

Alicia va väldigt laddad för badet då jag kom hem, så vi gick dit rätt så snabbt. Från brjan va hon lite avvaktande och tyckte att det va kallt, men det dröjde inte länge innan hon va som ett litet vattendjur :-)
Charlie och Åsa va också där med oss...
Vi va där tills dom stängde, ändå tycker jag inte att jag fått nån färg. Skumt... Vad har hänt. Jag som brukar ha så lätt för att bli brun. Är ju en riktig blekfis nu ju... Det måste det bli ändring på :-)

  

Nu efter middagen så har jag och Alicia varit en tur till stan och gjort några ärenden. Vi har köpt kantsten till rabatten. Postat min lönelapp och varit på Willys och köpt blöjor. Låter som små snabba ärenden, men med en liten 2-åring som ska utforska allt så kan det ta vääääldigt lång tid :-)
Vi gick igenom parken då vi skulle posta brevet. Det satt en kvinna där och läste en tidning. Hon hade solen i ögonen så hpn höll en hand för... Då säger Alicia men ljus ljus röst:
-Ledsen...
Vi va då väldigt nära tanten så hon hörde det säkert :-) haha...

Nu ligger hon och sussar så sött i soffan. Av nån konstig anledning så vill hon inte sova i sin säng längre...hoppas att det bara är en liten period nu och att det går om sen.

Imorgon blir det jobb för mig...dock endast 3 timmar. Lagom mycket enligt mig :-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jo, ska nog också göra det. Och självklart får du lösenordet :D Du trodde väl ändå inget annat? ;)



Men hur gör man smidigast?

Ska dom lämna en kommentar med mailadress på bloggen för att få lösenordet eller ska dom maila mig privat?

Kramar :)

2009-06-24 @ 22:16:27
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Tess & Theo

Jo men det ändras kanske sen =) Förstår inte vem han släktar på.



Vad härlig med bad på kågebadet. Hade varit skoj att fara dit med Theo i sommar. Det var år och dagar sen man var där =)

2009-06-24 @ 22:16:58
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Malin A

Hihi, vad roligt det är med barn! De är så spontana och ärliga. =)

2009-06-25 @ 08:42:56
Postat av: Emma

Malin A: Ja... jag gruvar mig bara till hon blir lite äldre och det kommer mer pinsamma saker så som : "mamma, varför ser hon ut så konstig" eller nåt i din stilen :-)

2009-06-26 @ 22:53:37
URL: http://emalee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0