Vad fasiken ska jag ha på mig?

Tänk att det där med kläder alltid ska vara ett problem. Sprang en sväng på stan idag för att hitta nåt att ha på mig imorgon på den stora klassfesten, men utan resuktat. Fan också!!! Så nu blir det att leta fram nåt gammalt ur garderoben. Känns faktiskt riktigt trist... :-(

Egentligen så va det tänkt att jag skulle tapetsera fondväggen i vardagsrummet nu ikväll, men nu när jag skulle börja så insåg vi (jag och pappa) att det inte skulle gå, för att vi måste göra mer förarbete först. Så tråkigt det är med det där förarbetet. Vill ju inget annat än att tapetsera och så skura rummet och sen få flytta in möblerna igen!!
Så nu ska jag sätta Petrus på jobb när han kommer hem så att det blir klart snart.
Han är på klassfest i Piteå idag. 11 år sen han gick ut 9:an :-) Tror dock inte att dom kommer att ha lika kul som vi kommer att ha imorgon, för mycket bättre klass än vi hade kan man nog inte ha :-)

Nä nu ska jag ta och packa Alicias väska och så ska jag fara till morfars. Hon ska nämligen sova där inatt för att jag ska fara och hämta Petrus vid 2-tiden...

Måste bara berätta en rolig sak som hände idag.
Nu efter middagen (har ätit hos päronen) så ringde det en telefon...
Pappa: Det ringer...
Jag: Det är då inte min.
Mamma: Inte min.
Pappa: Inte min...
Alicia: Inte min fån (telefon)

Alla vi började förstås gapskratta :-)
Hon satt då och tjollrade på på golvet. Det är helt sjukt vad hon är med. Hon tjuvlyssnar på allt man säger :-)

Sen så började hon sjunga "var är tummen" vid middagsbordet. Och hon sjöng var...hon kan alltså säga r!!! Har aldrig hänt förr :-) *stolt*

Nä nu ska jag inte spilla bort mer tid här. Har mycket som ska fixas. Ha en fin helg allihopa! Vi höres väl på söndag om jag inte är alltför bakis :-)

Kommentarer
Postat av: signe

Ja, nästan hela kylen, en hel hylla i dörren var dränkt i alla fall :)



Jag ska inte på klassfesten, känner inte riktigt för att förklara läget för en massa personer jag inte har så mycket utbyte av.. Vi hade inte så jättebra sammanhållning i vår klass.

Alkohol är väl inte riktigt det bästa att hälla i mig nu heller, risk för ordentlig snefylla :S

2009-06-05 @ 20:27:24
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0