Vart tog all energi vägen??

Hjälp - är verkligen hur trött som helst och har huvudvärk. Dessutom har jag massor att göra. Jag orkar verkligen inte!!!
Vi åker ju till Kattisavan idag med några vänner vilket jag ser fram emot massor, men hur kul är det då jag känner mig så här... Hoppas att det går över innan dess och att jag kan sova en stund i bilen på väg dit. Det skulle behövas.
När man känner sig så här trött så känner man sig som  världens sämsta mamma. Tur att jag har en dotter som är duktig på att sysselsätta sig själv. Vi får ta igen den här "förlorade tiden" en annan dag istället helt enkelt.

Igår kväl då jag satt och letade runt efter en tv-bänk så hittade jag faktiskt en... Så vi får se om Petrus köper en sån på väg hem ifrån jobbet. Håller tummarna för det, för den hade blivit riktigt bra i vårat numer snygga vardagsrum ;-)

Alicia har lärt sig en ny sång idag. Har aldrig hört henne sjunga den förr... Melodin är helt rätt dessutom :-)
Det är sjukt hur fort den här lilla damen snappar upp saker.
"å näj hanna lean å näj hanna lean å näj hanna leean uti hunda åj ja vissanna ledan ja vissanna ledan ja vissanna ledan uti hunda åj"

Nä, det här duger inte. Nu måste jag ta och börja packa!!

Trevlig midsommar på er alla!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Tack Emma :)

Jo, jag hade tur i oturen kan man väl säga. Skulle aldrig ha fixat att ta hand om han dessa dagar faktiskt..



Hoppas ni också får en trevlig midsommar! :)

Och förresten, vad snyggt det blev i erat vardagsrum! Kramar

2009-06-18 @ 11:19:21
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: Signe

Du hade ju faktiskt fler frågor, jag kan vara trevlig och svara på dem också :)

Handlederna är inte gipsade, de är lindade eftersom han har nålar för dropp och liknande i dem.



Midsommar spenderas i Bergsbyn, det blir väl grillning som vanligt...

Hoppas ni har det bra i Kattisavan!

2009-06-18 @ 13:06:25
URL: http://theoholmgard.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hoppas att ni haft en bra midsommar!!!

2009-06-21 @ 12:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0