Så irriterande.

Skrev 2 inlägg tidigare idag, men dom ville inte komma med... :-( Orkar heller inte skriva om dom lat som jag är :-)

Tänkte bara visa 2 av mina senaste inköp.
Jag som aldrig hittar byxor till mig själv har nu storfyndat och köpt 2 par!!! Otroligt! Dom liknar ju väldigt mycket varann, men det spelar ingen roll... Det är ju ändå 2 olika byxor, även om alla tror att jag går runt i samma jeans hela tiden :-) haha...



Egentligen känns det inte så vuxet heller med att gå omkring med trasiga och lappade byxor när man snart är 26 och är mamma, men jag känner mig inte en dag äldre än 18, så då tycker jag att jag kan ha sånna ;-)


Kommentarer
Postat av: Tess & Theo

Jag vägrar klä mig "vuxet" bara för att jag är mamma och snart 26 år.

Jag klär mig i det jag tycker är snyggt. Jag tycker det är skitsnyggt med trasiga jeans. Och då har jag det =)



Byxorna var skitfina!

2009-06-17 @ 22:03:40
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0