Positivt överraskad.

Nu kommer ett sånt här skrytinlägg igen :-) Men den här gången börjar vi med min kära sambo.
Nu när jag gick in i vardagsrummet så har han målat taket och håller på med väggarna nu, och jag som trodde att det va en bra bit bort innan jag skulle få börja se nån färg på väggarna.
Han har verkligen jobbat på bra!!!

Sen så måste jag ju förstås skryta om min lilla älskling också.
Nu när hon var ute ikväll och hoppade på studsmattan med Charlie så gjorde hon en kullerbytta!!! Charlie rullade runt sidleds och jag frågade om hon kunde göra det också, men då gjorde hon en kullerbytta istället :-) Sötnosen min :-)
Hon börjar bli säkrare och säkrare på studsmattan. Från början va hon väldigt rädd och osäker och tyckte att det va lite läskigt att hoppa... 
Nu har vi äntligen fått tag i nät också, så nu behöver jag inte vara livrädd varje gång vi är där och leker :-)

Imorgon bär det av till Piteå för oss. Vi kommer att vara där från morgon till kväll.
Först blir det loppis och sen förhoppningsvis stan. Har dock inte så mycket pengar att sprätta, men lite hoppas jag att jag får köpa i alla fall ;-)
Sen så är vi bjudna på lunch hos Matte och hans tjej och efter det skulle det tydligen bli fotboll.
Middag skulle också bjudas på och så kör vi hem på kvällen/natten :-)
Egentligen så hade vi  ju kunnat sova där, men jag känner ändå att jag vill hem. Hem för att kunna jobba lite här hemma på söndag :-)

Vad händer hos er i helgen då?

Kommentarer
Postat av: signe

Jag har bara hållit på i 2 veckor.. Jag har ingen aning om hur mycket jag gått ner, äger ingen våg, men jag känner mig smalare :) jag mår mycket bättre också! Helt plötsligt tål jag mjölkprodukter!

Jag skulle kunna motionera mer, men det blir bara några promenader i veckan..



Nils äter som vanligt, han skulle hellre behöva gå upp i vikt.

2009-05-30 @ 00:53:05
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0