Resultat.

Dagen idag har gått bra faktiskt. Skönt :-)
Har dock haft lite obehagligt i magen. Som att jag sträckt mig, men det har då gått om nu så det va då inget farligt.

Efter jobbet tog jag mig en snabbis på stan. Hade ett ärende på Ohlsons Tyger, men passade även på att springa in på Cubus och kika på deras rea och ut kom jag med dom här:

Dom kostade 30kr styck. Ångrade att jag inte köpte fler i ännu större storlekar, för växer gör hon ju hela tiden.
Men imorgon ska jag till stan igen, så då får jag ta och köpa fler då ;-)

Vi har besök här just nu. Petrus gamla kompis som han inte sett på länge är här och ska även sova över...
Fick veta att dom också väntar smått 2 månader efter oss. Shit vilken babyboom det är nu alltså!! Men det är kul.
Dom har suttit och sett på tv/film och druckit öl medan jag jobbat med symaskinen.
Det har tagit mig hela kvällen att sy den här!!!
Än så länge är jag nöjd, men helt nöjd är jag inte föränn jag sett den på lillgumman :-) Tycker att det är så svårt att veta hur stor öppning ör huvudet man ska göra, så risken är att den är för liten...eller kanske för stor, jag har faktiskt ingen aning :-) Det är inte lätt då man inte har nåt mönster. Så det är egenkomponerat.


Vi får se om det blir ett nytt syprojekt imorgon. Det är så kul så jag kan ju inte sluta :-)
Hoppas att ni inte blir less bara...
Älskar det här molntyget. Skulle helst vilja ha i fler tyger, men har nog inte råd just nu...
Måste börja spela på lotto så att jag har chans att vinna nåt nån gång...så jag kan köpa fler tyger ;-)

Nu är det natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0