Gårdagen...

...spenderades i Örviken. Johannas föräldrar har en egen pool, så det är perfekt att vara där :-)





Alicia hann bada och leka ett tag och sen kom regnet. Tråkigt. Hade hellre fortsatt med bad och lek ute :-)
Har faktiskt inte solat en enda dag i sommar. Längtar till att få lägga min på solstolen för första gången, för jag behöver verkligen lite färg på min bleka kropp.

Ett bvc-besök hann vi också med igår. Och lillan växer då i alla fall :-)
Nu är hon 56cm lång och väger 4490gram...

Igår så sov båda flickorna när kl va 22.30 och det händer inte ofta, så då passade jag på att sy klart en beställning till ett syskonpar. Skönt att ha det bortgjort.



Och när det va dags att krypa isäng så såg himlen ut så här:



Tror att jag ska passa på att sy ett solskydd till vagnen nu när Molly sover och Alicia sitter framför tv:n... Måste ju passa på dom få korta stunderna man får chansen. Dröjer nog inte länge föränn M vaknar ändå.
Tjing.

Hann bara skriva tjing så hör jag hur hon vaknar...attans å ;-) Aja, får ta det sen istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0