Ny vecka...

Veckorna bara flyger iväg tycker jag... Skulle vilja stanna av tiden lite...

Idag har varit en dag med full fart. Morgonen tog vi det lugnt och bara myste och där vid lunchtid så kom mina päron förbi och tog med sig Alicia hem till dom på lite lunch.
Jag passade på att plocka bort i hela huset undertiden.
När dom ätit så kom dom tillbaka och hjälpte oss med en massa saker.
Det vi tillsammans gjort idag är:
- Klippa färdigt gräset (tanklocket gick sönder igår så det gick inte att klippa klart)
- Kört med trimmer överallt.
- Tagit bort 3 rosenbuskar. 1 död, 1 full i lus och 1 som jag inte ville ha kvar ;-)
- Rensat ogrös från stenrabatten.
- Klippt ner och jämnat till några buskar.
- Städat i inglasningen.
- Ordnat lite i friggeboden.
- Tvättat 2 maskiner.
- Diskat

Jag är verkligen SUPERNÖJD med dagen. Tusen tack för hjälpen mamma, pappa och sist men inte minst lillebror :-)
Som tack så bjöd jag på hemmagjord lasagne. Mums.



Tänkte bjuda på lite bilder också...



Mys i vagnen.



Det är inte alltid lika kul att vara modell :-)



Alicia och Tim springer och busar.



- Tittut!!

Kommentarer
Postat av: Martina

Så skönt att få en massa saker bortgjort! :) Det är aldrig fel!! Vad fina dom var klänningarna, elefanttyget var riktigt fint..

2010-07-06 @ 09:23:23
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Linn, Felicia, Oliver

vilket fint tyg du hade sytt klänningarna i och mollys byxor...du är mkt duktig emma=)



allt väl annars då? har hon fortfarande ont i magen molly, visst hade hon det ett tag? kram

2010-07-09 @ 20:54:43
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0