Fredag

Känner att jag har bloggtorka just nu...och dom få kommentarerna gör inte att jag får mer sug att skriva heller :-(

Så nu va det färdigklagat om det.

Idag har jag gått 30 hela veckor och går alltså in i v. 31...Känns som att tiden går snabbare och snabbare, skönt, men samtidigt skrämmande.
Ställde mig på vågen i morse och den visade +4kg ungefär.

Petrus och Alicia åkte till Malå igår, så jag har haft hela dubbesängen för mig själv i natt. Gissa om jag sovit gott. Som en prinsessa!!
Kommer säkert att sova ännu bättre i natt, för då blir det en liten sovmorgon också och inte en väckare som ringer 05:30.

Sitter på jobbet just nu och väntar på att min arbetsdag ska börja. Blev tvungen att samåka med mamma i morse för att våran bil står i Malå, men det är ju inte helt fel att hinna sitta lite vid datorn, även om jag hellre skulle sova om jag fick välja ;-)
Idag kommer att bli en svettig dag...eller så inte... 3 (!!) barn ska vi ha, så det blir dock en låååång dag.

Trevlig helg på er!

Skrev det här i morse egentligen, men det kom aldrig iväg... :-)

Kommentarer
Postat av: Emmeli och Mio

Jag är på jakt efter en glaskupa. Du vet, en sån som är upp-och-ner vänd som står på ett glasfat.

Har köpt en stor variant, men jag vill ha många! :)



Håller med i det du skriver, ibland känns det trist att blogga när man aldrig får någon kommentar...



Gud vad skönt (och bra) att du bara har gått upp 4 kg! Jag blir nästan imponerad. Innan vecka 7 hade jag gått upp 3 ;)

2010-03-19 @ 19:26:42
Postat av: Sara

Vad skönt att få sova ut, det behövs verkligen när man är gravid!! :) Agnes har fått rätt så många tänder nu, har inte räknat dom, men hon var väldigt sen med att få dem. Första tanden kom inte förrän efter hon fyllt 1 år. Sen fullkomligt sprutade det tänder där ett tag, så det är tur att de kommit fram utan några större bekymmer... upptäckte en stor kindtand som spruckit fram av en slump häromveckan. Hoppas du/ni får en skön helg! kram!

2010-03-20 @ 14:42:00
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0