Farsdag.

Idag har vi varit å bowlat med mina föräldrar.
Inför sista omgången så låg jag å Petrus lika, men nervositet gjorde att det inte alls gick bra. Petrus vann... Men jag va han ju hack i hälarna, så jag är ändå nöjd :-)
Alicia kom på en fin 3:dje plats.
Efter bowlingen så blev vi bjudna på fika å sen brummade vi till päronen å blev bjudna på middag där. Vilken lyx :-)

Petrus fick en jättefin teckning av alicia som hon gjort på dagis å så fick han en jättefin kofta av flickorna. Min kära far fick också förstås presenter. Jag å broder gav han en tröja, choklad å en trisslott :-) Väldigt tråkigt kanske, men ändå uppskattat.

Det går framåt med sovrummet, (å inte vardagsrummet som jag skrev i förra inlägget) förhoppningsvis så blir det klart imorgon. Har inte haft turen med mig då det gäller tapetseringen, så det har blivit 2 extra turer till stan... Längtar tills det är klart :-)

Tv:n är upptagen just nu, så jag tänkte surfa å börja kika lite efter julklappar. Hade varit skönt att kunna bocka av några :-) Julen börjar ju närma sig med stormsteg nu, jag som tycker att vi nyss hade sommar :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jo du Emma Du å din bror gav jättefina saker till eran pappa.Både jag å hann tycker det Super.Kul ni kunde följa å bowla.

2010-11-14 @ 21:38:19
Postat av: Sara

Nä, man kan lätt tro att det är ishotellet, men icke... :) Vad roligt att få tapetsera, alltid kul med lite nytt!

2010-11-15 @ 18:57:15
URL: http://kaipiyonet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0