Fredag

Idag har jag och fickorna haft en heldag på stan.
For dit i hopp om att hitta skor, utklädningskläder och tomteklänning till Alicia...och kom inte hem med nåt av det. Till mig själv hade jag tänkt att hitta lite kläder. Endast 1 tröja hittade jag.
Varför är det alltid så. Alltid när man verkligen vill hitta nåt så hittar man inte ett skit...å dom gånger man inte har tänkt att köpa nåt alls så hittar man hur mycket som helst.
Tycker att det enda som finns i affärerna nu är partykläder eller supertighta kläder. Inte alls vad jag vill ha :-(
Aja, nån gång dyker det förhoppningsvis upp lite kläder i min smak.

Idag är det fredag å som alla fredagar så betyder det fredagsmys och idol.
Tycker dock inte att det va så mycket att hurra för idag... Lite tråkiga låtar kan jag tycka.
Den som gjorde allra bäst ifrån sig tycker jag va Olle. Hoppas att han vinner hela skiten! :-)

Från det till nåt helt annat.
Min Random Light som jag gjort är nu klar. Eller klar har den varit länge, men nu sitter den uppe också. Bilder kommer senare :-)

Nu ska jag snart se idolresultatet.
Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: mormor

Älskar verkligen dessa tjejer: FAVORITER

2010-11-06 @ 00:42:59
Postat av: signe

Nu är ju inte idol särskilt intressant längre.. den bästa åkte ju ut igår!



2010-11-06 @ 17:05:30
URL: http://theoholmgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0