Gräsänka.

Dag 2 avklarad. Än så länge går det bra, men idag frågade Alicia "mamma, kommer pappa hem idag?" Kan nog bli en låååång väntan.

Både idag å igår har vi varit data å tv-lösa. Lite jobbigt igårkväll. Hade inget att göra, så jag gick å la mig tidigt :-)
Idag har det däremot varit bra att datorn inte funkat, för då har jag istället fårr gjort en hel del.
Har slipat å målat spotlightboxen...eller målade aldrig klart den, för det visade sig att färgen drog med sig spacklet. Väldigt frustrerande. Så nu lämnar jag det till Petrus...
Har slitit bort skyddsplasten från tapeten å dammsugit så får han fixa resten då han kommer hem.
Har även målat vårat lilla runda bord + 2 garderober. Blev ju så illa tvungen att göra nåt med färgen som jag hällt upp till spotlightboxen. Det skulle ändå målas. Bara inte just idag :-)
Har även sågat ut golvlisterna till sovrummet, så nu är det alldeles snart klart :-) Längtar... Extra kul att det är JAG som fixat hela rummet ;-) Inte varje dag det händer...

Bjöd pappa på middag idag då han kom hit direkt efter jobbet för att fixa dator å tv. Tror ni inte att datorn startar direkt han försöker :-) Haha... Tur att han va hit en snabbis igår å försökte också utan nåt resultat, för annars hade han ju aldrig trott på mig att den inte funkat å att jag gjort allt man kunde :-)
Vad hade jag gjort utan min handyman till pappa?!?! Han är verkligen BÄST!!

Nu ska jag ta å kika på lite julklappar innan det är dags att lägga igen dom blå.

Natti.


Foto:Johanna (det är ej en arrangerad bild, hon knäppte den bara när jag busade med Molly)

Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat gumman....Du fixar det mesta...

Men vilken fin bild.SUPER

2010-11-25 @ 06:22:48
Postat av: Martina

Du är duktig! Vilken fin bild :)

2010-11-25 @ 15:47:33
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad duktig du är! Lägg ut bilder vetja!

2010-11-25 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0