Helgens fynd i bilder...

Hade egentligen tänkt att göra ett kollage, men då vi inte hunnit få in photoshop på datorn än så får det duga med vanliga tråkiga bilder bara :-)
Gör dom stora också så slipper ni klicka för att förstora. Enkelt å bra ;-)


Molobody 15kr

Småfolk t-shirt till A 20kr


Pop klänning till A 20kr


Me&i t-shirt till A 20kr


Tunika till A 5kr


Vårjacka till M 10kr

Villervalla klänning till M 20kr


Me&i byxa till M 20kr


Lång tischa till mig (ny)

Kofta till mig

Utklädningsklänning till A fick jag gratis

2st härliga kuddar till vardagsrummet 60kr/st

Laban dvd 30kr

Brioleksak 5kr

Ko-skor till M 10kr

2 st (en stor och en liten) fast i brunt 30kr för båda

Juniorstol 40kr

Emmaljunga dockvagn 50kr

Det va det.... i alla fall det jag orkat fota. Blev även lite till shoppat.
Bla 2 pussel till Alicia, en juniorsäng till henne som hon ska få i julklapp, leksak till Molly, sockar, halsduk... Tror att det va allt :-)
Längtar redan till nästa år!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Vilka söta kor-skor =)



Fina fynd!

2010-11-04 @ 16:16:36
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: T, T & E

Vi kommer att lägga golvet i kök och hall.



Får se då en viss herre här i huset får tummen ur och lägger golvet =) Kan ta ett tag. Frustrerande då jag vill att allt ska hända på stuberten =)

2010-11-04 @ 22:19:37
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Hihi den där oranga tunikan med träd på har vi till Knut också :-) fast vi har använt den som tröja fniss



Fina fynd!

2010-11-05 @ 09:19:20
Postat av: Lisa

Massor av fint, men dockvagnen var nog det finaste! Fick du sålt mycket av det du sytt??

2010-11-05 @ 19:29:20
URL: http://maltelisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0