Måndag å smakprov.

Den här dagen har gått skrämmande fort.
Känner mig otroligt lättad efter att äntligen varit å gjort cellprov. Har skjutit upp det här gång på gång bara för att jag gruvat mig så, men nu är det gjort. Så skönt :-) Förhoppningsvis 3 år till nästa gång.

Det blev en snbbrunda på stan också där jag inhandlade farsdagspresent, skönt att slippa tänka på det nå mer också. Är dessutom supernöjd över det jag köpt.
Medan jag sprang på stan så va P på arbetsförmedlingen. Idag va hans första dag som arbetslös (igen)...Så om det är nån som vet av ett ledigt jobb. Hör av er. :-)

Har fått några smakprov från fotningen igår...Vissa bättre än andra, men jag längtar sååååå tills jag får alla bilderna :-)
Tänkte bjuda på ett litet smakprov.



 <3  Är dom inte underbara våra älskade små döttrar!!! <3

Kommentarer
Postat av: mormor

UNDERBARA

2010-11-09 @ 06:15:08
Postat av: Martina

Vilka snygga tjejer! Så Petrus är hemma på fredag också?

2010-11-09 @ 08:38:34
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad fina dom är! Johanna är så duktig :-)

Ska bli kul att se mer



Cellprov är inget vidare kul, men det är helt klart värt det! Tänk om man skulle missa något hemskt bara på grund av att man var rädd för själva provet. Jag skulle gärna göra det varje år bara för att kontrollera att man inte får någon elak cancer

2010-11-09 @ 16:27:15
URL: http://emsie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0