Nu är det jul igen....

...snart i alla fall.
Dom första julklapparna är i alla fall inhandlade :-) Äntligen.
Har funderat och funderat på vad vi ska köpa till barnen men inte alls haft nån aning på vad... men så hittade jag igårkväll en superbra sida där det slank ner lite julklappar i "shoppingbagen". Älskar träleksaker, så fina träleksaker blev det till båda småtrollen. Skönt att vara igång. Det lär ändå bli som vanligt att man springer runt den 23 och letar efter dom sista klapparna :-)
Samma sak varje år.

Ligger fortfarande kvar i sängen, det är lördagsmys det. Speciellt då jag har mina små hjärtan här i sängen bredvid mig. Storasyster håller just nu på att klä av lillasyster. Hon tycker att det är dags att stiga upp...
Tänkte kanske fara en sväng till pulkabacken, men kanske borde kolla termometern innan jag säger nåt, annars blir det ett jäkla liv om det inte blir av :-)

Tänkte även fixa utebelysningen idag...å måste även få upp julgardinerna i dom få rummen det ska upp. Måste nog ta å fylla på ved några svängar också. Ja som ni ser så har jag det jag gör idag.
Måste även tvätta och det dagliga plocket å så måste jag ju hinna umgås å underhålla barnen också. Det är ju nästan viktigast av allt.
Har jag nu fått sovmorgon å legat kvar så här länge känns det som att jag står i skuld till dom, måste ju göra nåt skojsigt med dom då.
Ja just ja. Julkort ska vi ju också ta :-)
Sen ikväll blir det att mysa hos mor å far. Ska även sova över där.
Det va våran dag det. Vad ska ni hitta på i helgen?

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Ja,det får du göra! Jag är helt värdelös men det börjar gå bättre och bättre. Kan dock bara trycka på tre knappar åt gången. Jag försökte mig på "Medium",men då fick jag kortslutning i hjärnan direkt jag behövde använda den blå knappen också =)

Men kul är det! =)



Det är skinn på halva mössan och sen är det vitt tyg.

Vill ej stänga mössan för då ser jag ut som en bebis =)

Men den är varm och skön.

Köpt på Scorett.

2010-11-30 @ 11:21:30
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men gumman .Julklapparna skulle ju minimeras i år eller hur....

Ja denna helg så har vi ju varit super sociala.

Hela helgen som du vet :men det är ju jättetrevligt..

2010-11-30 @ 17:53:44
Postat av: Mamma

Men gumman i år så skulle ju julklapparna minimeras.

Ja som du vet så har vi varit super sociala ....hela helgen .Men det är ju väldigt trevligt också.

2010-11-30 @ 17:56:21
Postat av: Anonym

Men gumman i år så skulle ju julklapparna minimeras.

Ja som du vet så har vi varit super sociala ....hela helgen .Men det är ju väldigt trevligt också.

2010-11-30 @ 17:57:46
Postat av: mamma

ni skulle ju minimera julklapparna så då blir det inte sååå mycket att stå i med detta eller hur?

Vi var ju super sociala i helgen som du vet å det var jättetrevligt

2010-11-30 @ 22:08:49
Postat av: mamma

hahahahahaha tror att datorn blivit galen eller hur Tur att du fattade att det inte var jag.......

2010-11-30 @ 22:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0