Onsdag

Den här dagen började inge bra alls.
Vaknade med världens huvudvärk som inte ville ge med sig. Sån tur att P är hemma nu. Låg faktiskt ända till 13!!! Hade så ont + att jag mådde illa också, men det brukar jag oftast göra då jag har så ont...så det är ingen magsjuka eller så :-)
Nu har i alla fall både huvudvärken å illamåendet gått över. Skönt!

Det går sakta sakta fram med både vardagsrum å sovrum. Har varit å köpt lister, men då dom ofta kymper då dom kommer in i värmen så måste vi vänta nån dag med att sätta upp dom...

Planerna är att vi också ska få oss ett sånt här ttill sovrummet:



...fast i svart.
Å ni som känner mig förstår säkert att jag har tänkt att göra ett eget. Mycket roligare det:-) Det är dock inte säkert att resultatet blir som tänkt, men jag ska ge det ett försök i alla fall :-)

Nu har jag gett mig f-n på att få Molly att börja äta. Måste erkänna att vi varit lite dåliga på det här med smakisar då hon verkligen inte gillar det. Men hon kan ju inte äta bröstmjölk resten av livet, så nu kör vi stenhårt med middag eller lunch till henne varje dag. Hade egentligen bestämt mig för att inte ge henne nåt sött, men det höll jag inte. Hon har nu fått Mango till efterrätt å det mumsar hon glatt i sig :-)
Lö, sö å må så har on bajsat massor. Minst 5 bajsblöjor per dag vilket inte alls är likt henne. Hon bajsar max 1 blöja per dag. Vad det beror på har jag faktiskt inten aning om. Tänder? Eller kanske nåt jag ätit?
Måste bara få säga hur fruktansvärt lycklig jag är att Molly är så himla go´och glad... Det går nog inte riktigt att förstå hur mycket man uppskattar och älskar barnet efter att det har haft kolik. Trodde att jag älskade henne så mycket det bara gick då redan, trots hennes humör, men det märkar jag nu att kärleken till henne nu är mycket större, även om jag inte trodde att det gick.
Sen att se att hennes storasysters kärlek till henne är också helt underbart. Eller det är ömsesidigt, för direkt Molly ser Alicia så blir hon glad.

Åh, vad har jag gjort för att förtjäna ett så här underbart liv?! :-) Jag är verkligen lyckligt lottad!!! <3

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Jo "Guitar Hero" var riktigt kul =)



Jo dom är himla lika varann =)



Kan du inte lägga ut bild på allt ni gör?

Det blir säkert superfint och jag vill se ALLT =)

2010-11-18 @ 08:47:59
URL: http://mtt.blogg.se/
Postat av: Emma

Härligt att få vara så lycklig :-)

2010-11-18 @ 08:59:40
URL: http://emsie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0