Onsdag.

Hej hopp. Dåligt med uppdatering här dom senaste dagarna, men det beror på att datorn krachat, så jag har inte haft nån tillgång till dator.
Nu är det i alla fall slut med det, för nu har vi varit och köpt en ny dator. En bärbar den här gången :-) Wihooo...
Själv hade jag kunnat nöja mig med en sån här pytteliten en, men det nöjde sig inte sambon med. Han skulle ha en 17" skär, så nu sitter jag här med en bamsedator i knät :-) Det funkar det också.
Skönt att man inte bara behöver sitta i datarummet hela tiden, man blir ju mycket mer social när man har en bärbar.

Helgen som va har verkligen varit kanon. Tänkte sen ta och visa er lite av det jag köpt, men först måste jag lägga in bilderna  på datorn pch få in photoshop här, så det kanske dröjer nån dag.
Det blev i alla fall en massa fina fynd + att jag kom hem med några tusenlappar mer än då jag for och det är väl huvudsaken :-)
Dom tusenlapparna är iofs borta redan men då sitter jag ju som sagt med en dator i knät istället :-)

Alicia är hemma från dagis hela veckan. Hon är ju gratis där 15 timmar för att hon är 3 år, så då får 15-timmarsbarnen heller inte vara där då skolorna har lov. Men det gör ingenting. Det är ju faktiskt rätt så mysigt att ha henne hemma också.
 Hon kan dock bli lite rastlös iblan och vill hitta på nåt nstan hela tiden. Fara nån stans, eller vill att nån ska komma.
Tur att hon har lillasyster, för hon tycker att det är roligt att leka med henne. Igår så va vi en tur till lekparken, men det blev inte speciellt länge för det va svinkallt. Hade nästan ingen känsel i tårna då vi kom in. Huvva. Nästa gång blir det att klä sig mer :-)

Nu ska jag ta och gå å laga lite lunch till oss. Gröt blir det idag. Mums.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med ny dator, längtar att se dina fynd! Du måste ju ha sålt massor med grejjer, perfekt!

Hoppas veckan flytit på bra utan en stortjej som klättrat på väggarna!

2010-11-03 @ 15:04:06
URL: http://minahjartan.blogg.se/
Postat av: Martina

Bärbara datorer är ju det skönaste! Mattias håller mest till på den stationära och jag har den bärbara nästan för mig själv! Klockrent :) Perfekt när man vill ligga kvar i sängen på morgonen och kan starta en film eller lite youtube klipp så att Alina tror sig också :) När kommer bilder på din Random Light? Är ju riktigt sugen på att se!

2010-11-03 @ 19:55:04
URL: http://litenlycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0