Söndag.

Oj vad den här helgen gått fort.
Igår så Hade vi redan vid 12-tiden gjort en massa grejer så redan då va vi nöjda med våran dag. Sen blev det en prommis för hela familjen. Det va ju så underbart väder så man bara måste passa på.
Ofta så äter vi middag så sent på helgerna men igår åt vi redan 16.30 så kvällen blev så lång. Härligt.
Tro det eller ej, men jag tog mig faktiskt ett glas rött (ett halvt blev det bara) till filmen vi såg då barnen somnat...första gången sen jag blev gravid. Det va gott!!! Det roliga är ju att jag aldrig varit nån vindrickare, men hela graviditeten är det just vin jag tänkt på om jag tänkt på alkohol.

Idag har vi hela familjen varit å fotat oss... Mest barnen men även jag å gubben fastnade på någon bild. Kul att ha sen...
Hade ju lovat bild på lampan, men jag hittar inte kamerasladden. Direkt den är återfunnen så kommer bild :-)
Förhoppningsvis ikväll :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Så det kanske blir en vindrickare av dig också! =) Det äär så gott.

Att samla hela familjen på samma foton är inte lätt om du frågar mig iaf, så himla kul, hoppas att du visar några bilder sen. Var det hos en fotograf eller har ni någon vän som fotar?

Har ni inte minneskortläsare på laptopen som ni köpt, supersmidigt att använda.

2010-11-07 @ 19:18:35
URL: http://maltelisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0