Tapetsering pågår.

Nu är vardagsrummet påbörjat, men inte klart än. Det har jävlats en hel del... Har ändå stora förhoppningar om att slutresultatet kommer att bli riktigt bra :-)

Spotlightsboxen är inte klar den heller... Måste spacklas å målas. Blir nog kanon det med.
Nåt som är mindre kul är att bo såhär...känns som att vi bor på en byggplats ungefär. Längtar tills vi är klara :-)
Planerna va egentligen att jg skulle tepetsera bu ikväll. Petrus är i Umeå å har spelat match så jag tänkte passa på då flickorna somnat. Typiskt då va att Molly fortfarande är vaken.
Hon somnade redan 20:20 ungefär, vaknade efter 20 min å är nu då förstås pigg....så jag får nog ta å lägga ner tapetseringsplanerna... Får ta det imorgon istället.
Nu ska jag se Idol klart. Tjing.

Wihooo. Olle gick precis vidare. Bra, då kan jag slå av :-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Menar du vardagsrummet??

Är det inte sovrummet .Lycka till idag

2010-11-13 @ 09:35:08
Postat av: Emalee

Oj, ja sovrummat menade jag ju förstås ;-) Tur att du är uppmärksam :-)

2010-11-13 @ 11:41:52
Postat av: Linn, Ollis och Flis

hehe, Emma, jag lovaR att ni inte har någon byggarbetsplats...då skulle du se hur vi bor just nu....hehe...heeela övervåningen är riven, alla väggar, golv å tak...har endast plåten och massonitskivorna kvar;) å alla grejer som var uppe är nu nere....sjuuuukt stökigt...! well, jag förstår din känsla ändå, det är jobbigt att bo så men det blir fiiint då det är klart;)

2010-11-13 @ 22:05:14
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0