Torsdag.

Jag har syndat....
Eller enligt vissa i alla fall. Idag har jag tagit fram adventssakerna. Första gången faktiskt som jag är lite för tidig. Skönt att det är gjort i alla fall, eller riktigt klart är det faktiskt inte. Har inte satt upp gardiner och inte utebelysningen heller. Får se om det blir imorgon.
Så hela den här dagen har handlat om att städa å plocka fram :-)

Idag har jag även fått bilderna som vi tog i studion. Många fina bilder... Tyvärr blev det ingen riktigt bra bild på töserna i julkläder, så det hade jag tänkt att prova göra imorgon...men det är inte så lätt att få 2 små tjejer att sitta stilla... Aja, får försöka i alla fall.

Alicia har varit småfebrig idag, så vi har hållit oss inne. Pappa kom förbi efter jobbet å passade flickorna medan jag for på affären. Sen kikade mamma förbi ikväll också så fick jag sy lite + att jag fick hjälp att ta hand om tvätten.
Hör ni hur snälla föräldrar jag har!!! Hoppas att jag kommer att kunna ställa upp lika mycket på mina döttrar då dom blir äldre.

Imorgon ska vi på bvc på vanlig vägning å mätning, men även träffa läkaren och så ska hon få dom där hemska sprutorna också. Stackars liten.
På kvällen blir det trevligare. Då blir det surströmming. Mums :-)



En mindre lyckad bild :-)

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad skulle man göra utan sina föräldrar?! :)

2010-11-26 @ 14:15:29
URL: http://litenlycka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ändå skööön bild tycker jag :)

Hoppas allt är bra med er! :)

2010-11-28 @ 16:44:40
URL: http://soffiloffans.blogg.se/
Postat av: Emmeli och Mio

Du har så grymt snygga ögonbryn!! :)

2010-11-29 @ 18:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0