Dom senaste fynden.

I brist på annat att skriva om så tänkte jag visa vad jag köpt på senaste veckans loppisbesök :-)
En grön sack n´seat för 40 kr
Uv-tält 20 kr
Gammal träleksak från Brio för 10 kr (i love it)
Såhär ser den ut från baksidan.
Träbilar 6kr
Retro påslakan
Fler retro påslakan
En gammal potta (dock inte denna på bilden, men en liknande) 40 kr
Sen va det slut på bilder, dock inte slut på fynd ;-)
Jag tycker att det är så sällan som jag fyndar på loppis, men nu har jag ju faktiskt hittat massor. Känner att jag börjar bli lite smått loppistokig ;-)
Nä nu ska jag krypa isäng...
Imorgon är det midsommar och vi har fortfarande inte bestämt hur vi ska göra :-/ Petrus jobbar till kl 16, så det är nog stor risk att det bara blir en lugn myskväll hemma, även om jag är sugen på att hitta på nåt. Tyvärr är inte han som måste stiga upp kl 5 lika peppad som jag är, så vi får se hur det blir. Hur det än blir har jag då tänkt att ha en bra dag med mina älsklingar.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: mamma

jo du gumman du har blivit fast loppis världen du också..

Ha en trevlig midsommar ..vi ses

2011-06-24 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0