Lördag...

Idag har vi hunnit vara på dop och en runda på solbacken.
Nu laddar vi batterierna för att sen fara på festligheter. Ikväll är det nämligen sommarfest här i kåge. Eller marknadsdans som man också an säga, fast utan marknad ;-)
Jag är superpeppad!! :-)
Nä nu ska jag mysa lite med Alicia innan det är dags att börja göra sig i ordning. Dom andra två sover, så då får jag rå om henne själv för en stund. Mys.
Tänkte bjuda på lite Mollybilder som jag tog i förrgår (då jag inte hittade kamerasladden)
Min myspropp som gillar att vara ute och utforska allt. Och allt ska dessutom i munnen!!! <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jättefina bilder på en otroligt söt tjej!

2011-06-04 @ 23:21:42
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: signe

Jättefina bilder!

Det ser verkligen jättespännande ut på första bilden =)

2011-06-05 @ 11:33:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0