Onsdag.

Wihoo...
Fick idag telefonsamtalet jag väntat på. Molly har fått dagisplats på Alicias dagis. Egentligen så visste jag det tidigare, men ändå skönt att få det bekräftat :-)
Idag har jag varit inne hela dagen och städat. Norran har ju som sagt varit här.
Det va riktigt jobbigt. Orsaken till varför jag inte ville vinna tävlingen och vinna en ipad berodde ju på att jag inte ville vara med i nåt repotage, så varför jag sa att det va ok då Norran ringde och frågade om dom fick komma, förstår jag fortfarande inte.
Jag hatar verkligen att bli utfrågad... typ "vad tycker du är viktigast i ett barnrum" "vad va svårast med att inreda rummet" ja, sånna där frågor som man måste tänka efter när man får. Jag får typ "blackout" kan knappt tänka ;-) Haha... så vi får se vad det blir av det hela.
Sen så sa jag innan att jag absolut inte skulle vara med på nån bild, så jag hade inte ens bytt kläder, men inte kunde jag smita undan det heller, dom gav sig inte. Kul. Aja, får hålla tummarna för att ingen läser det ändå ;-)
Nu ikväll så tog vi med barnens morfar och for och köpte en glass på grillen. Även Molly fick smaka... Det går inte att hålla henne från sånt nu. Hon vet vad det är och blir galen om hon inte får smaka då hon ser oss äta...
Godis får hon däremot inte, men chips och ostkrokar har också slinkit ner, visst är jag en hemsk mamma ;-)
Nu sitter jag här i ett nystädat hem, barnen sover och jag tänkte för första gången på länge sätta mig och sy nåt. Så härligt. Har bara inte bestämt mig än för vad det ska bli :-)
Detta linne är nog det senaste jag gjorde. Supermjukt och härligt tyg!! Tror att det så småningom måste blir en röd kjol till den också :)

Kommentarer
Postat av: T, T & E

Emilia har fått smaka pommes,glass och kaka.

Tycker faktiskt inte att det är hela världen =)

Finns ju värre saker folk gör mot sina barn.



Vad härligt att dom får på samma dagis. Det underlättar ju en del.

Och vilket fint och sommrigt linne!

2011-06-09 @ 18:45:11
URL: http://mtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0