Tisdag.

Vilken underbar dag det varit idag!!! Fast en sak som va lite tråkig va att P blev tvungen att åka ner till dalarna i morse och det fick vi veta igårkväll. Så det va snabba ryck.
Här hemma har det idag blivit en massa vardagssysslor. Städ, tvätt, gräsklippning och trimmning, lek, matlagning osv.
Vi har även varit och hämtat barnens morbror på flygplatsen. Det va ett kärt återseende kan jag lova. Sooom Alicia längtat. Hon hängde sig runt hans hals direkt hon såg han :-)
Molly va inte lika förtjust, men det är ju inte så konstigt heller.

Nu sover båda barnen och jag har hunnit slösurfa lite, så nu ska jag ta tag i städningen igen. Imorgon kommer nämligen Norran hit och ska göra ett repotage om Mollys rum. Även om dom inte kommer att fota hela huset så är det ju lite kul om det inte ser ut som en rövarkula. Har dessutom en massa tvätt att ta hand om.
Symaskinerna får fortsätta att stå på sidan ett tag, det hinns lixom inte riktigt med tyvärr...men snart!! Barnen behöver lite påfyllning i garderoberna...

Nä, nu städning!!!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad kul med ett reportage! Det ska bli spännande att läsa! Så fint som du har gjort så förstår jag att du kan tänka dig att visa upp det!

2011-06-07 @ 22:47:26
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0