Torsdag.

Vad jobbigt. Jag som uppdaterat med flera mobilinlägg och så ser jag nu att inget av dom kommit upp här :-/ Jäkla blogg.se!!!
Idag har varit en riktig utedag.
Petrus har ledigvecka, så han har varit ute och bilat bort bron och jag har varit ute med barnen och rensat ogräs mellan plattorna...det låter kanske inte så jobbigt, men fy fasiken så slut jag är!!! Gräset hade vuxit över 1/3 av plattan, så jag har skurit och huggit runt plattan (det gäller massor med plattor) för att skära bort allt gräs. Så nu har vi för första gången en rak och fin gång med plattor :-) Har även tagit ut utemböblerna och fixat och donat på gården.
Om jag har sommarkänslor?? -Jaaaa, äntligen börjar jag få det!!!
Men shit vad mycket jobb det blir då sommaren kommer, men det är det värt :-)
Grillat korv och varit en tur till lekparken har vi också hunnit med och så har vi invigt inglasade altanen idag också. Det är ju så mysigt att äta middag där.
Hade egentligen tänkt att bjuda på lite bilder från idag, men hittar inte kamerasladden, så det får blir en annan dag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Det blev superbra.

2011-06-04 @ 08:12:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0