...

Nån som har lite tid till salu? Inte?! Förstod väl det.
Oj vad tiden inte räcker till just nu. Så mycket jag vill göra men alldeles för lite tid till det. Sen kommer det saker ivägen heeeela tiden också.

Egentligen så har jag inget roligt att skriva heller. Eller rättare sagt så har jag tappat bloggsuget, men det har ni nog märkt. Funderar på att lägga ner bloggen helt och bara ha den och skriva för mig själv.
Den tar bara en massa energi av mig den också...

Det finns alldeles för många energitjuvar runtom mig nu och det irriterar mig...

Nä nu ska jag sluta gnälla här och istället ta och lägga mig. Ingen vits att sitta uppe nå mer då jag ändå inte kan gå och sy. Törs inte lämna mina små troll själva och gå in i hobbyrummet. Överbeskyddande? Ja kanske, men ibland är det bra att vara det, för det finns verkligen idioter där ute.

Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: therese larsson

förstår dej...tiden räcker bara inte till man hinner aldrig göra nånting ...men det blir väll bättre nån gång hoppas jag..kram

2011-10-27 @ 22:51:00
Postat av: Lisa

Jag förstår precis vad du menar med att tiden inte finns till allt man vill, och de gånger det faktiskt finns tid så finns kanske inte orken.

Hösten kan vara tung, det är det för mig iaf.



Skriv när du känner för det och släpp pressen så ska du se att du snart har energin tillbaks.



Vill ju gärna se att bloggen får stanna kvar, men om du inte orkar så kan du väl pausa lite bara!



Kram!

2011-10-27 @ 23:20:56
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: Martina

Ja, jag vill verkligen renovera men helst slippa betala ;P Blir det hel renovering här nere så är det inte bara en eller två månadslöner vi talar om.. Snarare 8.. Surt, men det är nog värt det ändå. Men planen från början var att göra det när jag gått skolan klart och börjat jobba. Men vi är rätt körda om våran panna väljer att gå sönder ex i vinter. Då har vi säkert 4000 extra i el varje månad.. Så vi får se hur det blir..

2011-10-29 @ 22:12:25
Postat av: Lisa

Kan du inte visa lite av fynden du gjorde i luleå?

2011-11-03 @ 08:34:20
URL: http://malteemmet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0