Idag har jag shoppat.

Dagen började med att packa in barnen i bilen och åka och hämta upp mamma för att sen brumma till Bure på loppis. Blev en lampa rikare där. Köpte även 2 lackbord hos en tjej där och det va det som va orsaken till att vi skulle till Bure.
Körde sen vidare till Innervik och oj vad jag shoppade där :-)

2 tuniker från Moonkids. Den röda i velour och den gula i stretchfrotté. Jag älskar deras kläder. Så retro och häftiga.


Alicia fick sig även 2 jättefina långa koftor.


Och så blev det lite smått och gott.
-Fem myror tröja
-Me&i gladdtunika
-Mumin t-shirt
-Småfolk bodysuit
-Småfolk bodysuit
-Snoffs body
-Pop ärmlös klänning
-Småfolk t-shirt
-Duns t-shirt
-IdaT klänning
-Katvig tights
-Katvig tunika
-EjSikkeLej t-shirt
-IdaT strumpbyxor
-Hello Kitty leggings

Och alla dessa 19 plaggen gick på 265kr!! Vilket blir ett snitt på knappt 14 kr per plagg!! Jag är mer än nöjd!!!
Allt va dessutom i toppskick, inte en enda fläck har jag sett.

2 veckor kvar till Arcus, men jag tvivlar fakiskt på att jag kommer att göra så här fina kap där, men man kan ju alltid hoppas på det :-)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vilka underbara kläder du fyndat! Jag hoppas på att kunna åka till luleå och arcus och kanske fynda lite jag med!

2011-10-18 @ 01:52:28
URL: http://malteemmet.blogg.se/
Postat av: mamma

jo du fyndade verkligen....men det är du ju också duktig på att göra

2011-10-18 @ 18:20:44
Postat av: therese larsson

vilka fynd...

2011-10-19 @ 23:24:49
Postat av: Johanna

Wow!!!

2011-10-24 @ 15:40:44
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0