Tjat.

Här hemma är det ett evigt tjatande nu och nedräkningen är ett faktum.
"Jag vill faja Tukiet nu och bada vajje dag!!!" låter det från Molly... Och Alicia hon planerar hela tiden vilka saker hon ska packa med :-)
Själv så kör jag nån slags höststädning...och det är bara såååå skönt att få lite ordning och reda. Sen har jag värsta syracet nu också. Flickorna måste ju få lite nya kläder inför resan...Eller behöver dom verkligen det?! ;-) Egentligen har dom nog så att dom klarar sig, men det är ju så kul att sy och det är inte ofta jag har tid att sy till mina egna. Så nu när jag har beställningsstopp får jag passa på.
 
 
Här har vi en liten nakenlunch ;-) Så mysigt så.
Som ni ser har vi nu fått upp ett nytt vindskydd. Ett nytt bord har flickorna fått också. Kunde ju bara inte låta bli när jag hittade ett i samma serie som stolarna, när vi va till Happis tidigare i sommar :-)
 
Nu blir det snart en date med Mr Blund. Natti.

Kommentarer
Postat av: mormor

oj så gulligt...Jo vi längtar också...så härligt med semester...

2012-08-16 @ 06:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0