Äntligen!!

Idag va jag en snabbis på stan med pappa och lillebror och hem kom jag med en ny kamera. En systemkamera dessutom!! Oj vad jag längtar att få hem den, vilket förhoppningsvis blir imorgon :-)
En Canon eos550d blev det för den som undrar.


Jihaaa.....


´Molly va så gullig ikväll när jag skulle lägga henne. Alicia va på dåligt humör och grinade och då kollade Molly på mig med stora ögon och säger "Oj, Licia sessen" och för den som inte förstår Mollyspråket så betyder det "Oj, Alicia ledsen" :-)
Hon är så himla go och det är så underbart att få följa hennes utveckling. Skulle vilja stoppa tiden då, då det här måste vara den allra bästa :-) Fast så tycker man väl mest hela tiden, förutom når trotsen börjar komma.


Oj vad det är mycket jag vill köpa just nu, speciellt till hemmet. Köpa nytt och renovera. Jag måste nog ta och skaffa mig ett jobb så att mina drömmar får gå i uppfyllelse en vacker dag :-)
Har hittat en massa fina saker från Lagerhaus.
Nån som vill vara med och beställa?

Kommentarer
Postat av: Lisa Brännström

Grattis till kameran! Så himla kul!



Ett tips för att komma igång är att gå kursen som abf anordnar, gick den i våras och där får man lära sig det mest grundläggande när det gäller systemkameran. Det kostar 400 och är 4 st träffar på kvällstid.

2012-01-03 @ 00:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0