Bilder

Har försökt att lägga in bilder hela dagen, men blogg.se har verkligen inte varit samarbetsvillig. Skitsida!!
Nåväl, nu försöker jag här igen, bara för att ni ska få se några av sakerna som jag shoppat i helgen.
En häftig ljusstake från Designtorget. 70% va det på den dessutom.
En fågelmatare från samma affär. Alicia har tjatat om en sån ett bra tag och nu hittade jag äntligen en jag gillade. Nu återstår bara att se om fåglarna törs komma så nära oss och äta :-)
2st Ittala ljusstakar i klarglas. Med 100kronors presentkort genom appen wrapp så blev dom inte så dyra :-)
Barnen fick sig varsin förvaring också. Alicia en plåtburk till hennes doktorsleksaker och Molly en fin väska med rådjur på.
Denna underbara lampan fick också följa med hem. Men oj vad vi inte tänkte oss för då vi köpte den. Vi tänkte helt fel och tänkte att vi skulle få ta den som handbagage. Det slutade med att vi skickade den i en flyttkartong som specialbagage :-)
Tror att den kommer att bli kanon. Det har blivit lite nytt här hemma senaste tiden så den kommer nog att passa in perfekt.
Detta va inte allt vi fick med oss hem. Vi köpte även fler grejjer till barnen. Petrus köpte ett par jeans & en tröja och jag köpte byxa + stickad tröja från Vero Moda och tröja och kofta på Zara. Lite nya underkläder blir det också.
Oj vilken rea det va. I hela stan!!! Skulle kunnat shoppa mycket mer än vad jag gjorde, men man ska ju få med sig allt hem också. Dessutom så ska man ju helst ha pengar till allt också :-)
Mamma och pappa fick 2 sånna här ljusstakar från Cult Design som tack för hjälpen .
Och hade dom inte gillat dom så hade jag mer än gärna behållit dom själv ;-)

Kommentarer
Postat av: mamma

Men tyvärr min älskade dotter -Jag tycker att de är JÄTTEFINA. Super

2012-01-17 @ 06:25:19
Postat av: Emma

Vad fina grejer :-) Älskar lampan! har du sett dom där "ställningarna" som man kan ha till Cult-ljusstakarna? I samma stil som lampan, typ string-aktiga

2012-01-18 @ 14:51:10
Postat av: Johanna

Ja lampan var grym avis!!!

2012-01-19 @ 23:14:28
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0