Dagen startade med en sovmorgon och sen de...

imag0518 (MMS)

Dagen startade med en sovmorgon och sen den bästa hotellfrukosten jag någonsin ätit. Gjorde oss i ordning och for på en stor loppis i vårberg. Kom dock därifrån tomhänta. Det va antingen skräp eller dyra märkessaker. Åkte istället ol till stan och fyndade, för fyndat kan jag verkligen känna att jag gjort den här resan. Vi köpte en lampa som vi är rädda att vi inte kommer att få med oss hem då den är för stor för att ha som handbagage vilket vi trodde att vi skulle kunna ha. Men jag vill verkligen ha den, så jag håller tummarna :-) nu är vi duschade och klara och sitter och dricker lite på hotellrummet för att sen dra vidare nån stans. Vart det blir återstår att se :-) Trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååååh vad härligt!!!

2012-01-15 @ 22:22:33
URL: http://norrlandstankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0