Dagens uppdatering.

Idag har vi haft en jättemysig dag. Jag och flickorna körde till Skelleftehamn och har umgåtts med Johanna och Tilly hela dagen.
Tyvärr så glömde jag all packning, kamera + börs hemma, men det funkade tack och lov ändå :-)

Molly älskar verkligen djur...men på avstånd!!! Kommer dom för nära så får hon panik och då spelar det ingen roll om det är en hund, katt eller orm. Jag undrar vad det beror på egentligen?!
Hon är även rädd för leksaksdjur som kan röra sig.
En riktig fegis är hon :-) Mammas underbara lilla fegis.

Dock så tycker jag lite synd om henne för on får verkligen panik om dom kommer för nära. Är det nån som har tips på vad man kan göra?

För några dagar sen så märkte jag att Alicia är otroligt torr om kinderna. Helt frasig. Även reste´n av kroppen visade sig också vara det efter lite undersökning. Eller det kändes ungefär som att hon frös... småknottrik överallt.
Jag antar att det är kylan som gör det, så jag tar gärna emot tips på nån bra kräm som hjälper.

Nu ska jag snart gå och sova, så jag avslutar här.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0