Det fortsätter.

Det har gått över ett dygn sen tandläkarbesöket, ändå har jag ont. När jag gapar gör det ont i käken av nån konstig anledning, men det måste bero på sprutan antar jag...eller att jag gapade så länge ;-) Sen har jag också sår i tandköttet + i mungipan pga att dom slet så mycket i munnen att det kändes som att den skulle gå sönder :-) Nog om det.

Jag förstår inte varför jag och Petrus ska ha så himla olik smak när det gäller hem och inredning. Vi letar efter tapeter men gillar hela olika. Jag letar och letar men har bara hittat en enda jag vill ha och den gillar han INTE, så kom gärna med tips på snygga tapeter.
Eller så hjälper ni mig istället på att komma på hur jag ska övertala han att vi ska ha den, för jag vill sååååå mycket.

Idag så följde Alicia en kompis hem efter dagis och jag och Molly va på bvc för en extrakoll då hon inte är så storväxt av sig den lilla damen :-) Hon steg på sin kurva i alla fall men väger bara just över 9 kg :-) Men så länge hon går uppåt och inte neråt får jag väl vara nöjd antar jag.

Ikväll när barnen somnat blir det att springa runt med rollern i högsta hugg. Oj vad tid det tar, speciellt då ma har en halvrisig sambo, så att man får göra allt själv. Det va ju inte alls det som va tanken :-(

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har samma problem med Mattias och det är INTE kul när man ska välja nya saker till ett helt hus! Golv, tapeter, ja allt sånt vill vi ha olika! Hon är inte stor alltså!Som du säger får ni vara glad att det går uppåt i alla fall.. Fast Alina kan man inte jämföra med då hon snarare är ganska stor för sin ålder. Sista kollen vägde hon nästan 13 kg och det borde ha varit när hon var 1,5 år? Men hon är så rackarnas lång. .

2012-01-26 @ 09:18:51
Postat av: Martina

Ja alla väggar revs först och sen golvet ner till plattan. Så det är klart nu måste vi vänta på att få lägga golv på det gjutna. Men då får Matte fixa el och sånt under tiden :)

2012-01-29 @ 19:36:28
Postat av: Linn, Oliver och Felicia

vad roligt å läsa din blogg ige´n emma, på jobbdATOrn har jag ej haft lösenordet så det har aldrig blivit å nu satt ja å kika på den vanliga datorn å kom på att det voire kul å läsa din blogg=) Vad fint ni har hemma, vit färg gör enorm skillnad! ja alla barn är ju olika å tur var ju ´det, bara de följer sina egna kurvor... Oliver väger då drygt 16kg(!) hihi....kram på er!

2012-03-01 @ 15:43:06
URL: http://linndahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0