Helgen är över och vi är nu hemma hos våra...

imag0316-1 (MMS)

Helgen är över och vi är nu hemma hos våra små älsklingar. Oj så härligt det va att få krama om dom igen! Våran Stockholmsresa har varit helt underbar. Så ett stort tack till min älskade sambo som planerat detta i smyg och även ett stort tack till min kära mor och far som gjorde det möjligt för oss att åka. Innan vi åkte så förberedde Petrus mig på att vi inte skulle på så lyxigt, utan mer som ett vandrarhem. Tror ni inte jag blev lite förvånad då det visade sig att vi skulle bo på ett 5stjärnigt hotell i gamla stan :-) Han gillar det där med överraskningar... Bilder på vad jag shoppat kommer en annan dag :-) God natt.


Kommentarer
Postat av: mormor/morfar

Vad vore livet utan våra småtroll......????

De är sååå fina

2012-01-16 @ 06:32:21
Postat av: Martina

Vilken lyx att få sådana överraskningar! Det skulle inte ens hända i våran familj ;P Jag blir RIKTIGT imponerad om Mattias ens kommer ihåg våran bröllopsdag det här året. Killen med noll koll på sådana saker ;)

2012-01-16 @ 15:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0