Lilla trollunge.

Idag är det synd om min lilla bäbis. Hon har nu ikväll 39,4 och har mest legat hela dagen. Spytt har hon också gjort. Skyller dock spyan på slemmet och inte på magsjuka...
Hon har precis somnat nu liggendes bredvid mig här i soffan. Jag gruvar mig inför natten måste jag erkänna.
Tycker att det är så jobbigt då jag vet att hon kanske spyr. Min värsta fasa är att hon ska kvävas av hennes egna spyor...usch, vill inte ens tänka på det.

Idag har jag varit och hämtat min kamera. Speciellt mycket fotning har det dock inte hunnit bli, men oj vad jag ska leka och lära imorgon :-) Hoppas på att min stora dam är på bra humör så att jag får ha lite photoshoot med henne ;-)

Igårkväll innan jag gick och la mig fick jag världens ågren. Vi har ju planer om att göra om i Alicias rum och jag har bestämt mig för tapeten som jag ville att hon skulle ha redan när vi gjorde om första gången. Hör ni hur egoistisk jag är??!! Jag som hade hunnit beställa den och allt. Det första jag gjorde på morgonen va att avboka den så det va inga problem tack och lov. Sen så har jag valt ut 5 tapeter som Alicia sen i sin tur fått välja vilken hon vill av. Det blev den jag trodde, rosatjej som hon är ;-) Men men, nu behöver jag i alla fall inte ha ångest för att jag tvingat hon till en tapet hon inte egentligen vill ha, så det blir nog kanon. Jag får bara göra om mina planer helt. Jag som hade tänkt att göra ett så fint retro rum.



Det va den här underbara tapeten jag hade valt ut. Den Alicia valt får ni inte se förän den sitter på plats :-) Blir roligare så.

Nä nu ska jag skynda mig isäng, för jag är rädd att natten kan bli en mindre bra sådan.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0