Rekord!!

Idag tog Molly sitt rekord någonsin. Det tog alltså 3,5 timme för att somna för hon från det att jag la henne tills hon somnade. Gissa om mitt humör va på topp?!?!
Jäkla skitunge ;-)
Imorgon är det vi som ska vända tillbaka på dygnet, för snart är det vanlig vecka och barnen ska tillbaka på dagis efter sin julledighet.

Igår hade ju lilla damen 40 graders feber och idag på morgonen hade hon 37,3, sen har jag inte provat febern nå mer då hon inte känts varm. Skönt att det (förhoppningsvis) är över. Dock har hon varit ovanligt gnällig idag. En tur ut har vi gjort i alla fall. Molly i vagnen, Alicia i den stora snöhögen här utanför och jag med spaden i högsta hugg.
Det va dock inge behagligt då jag va lemmen efter gårdagens skottning av blötsnö.

Egentligen hade jag tänkt att sy ikväll, men då Molly somnade 23:30 orkade jag helt enkelt inte. Det får bli imorgon istället, men oj vad jag längtar att sy.
Jag har inte sytt ett enda plagg på hela julen. Förutom dom 24 mössorna som jag sydde i mellandagarna... :-) Men jag längtar nu efter att få sy nåt ordentligt. Det är ju så kul!

Har ni föressten hört om det senaste. Wrapp? Eller senaste och senaste, för mig är det nytt i alla fall. Det är en app där man får och kan dela ut presentkort. Jag har inte riktigt kommit igång med det själv då jag laddade ner det idag, men enligt andra är det riktigt bra.

Nä nu ska jag ta och surfa vidare :-)

Bjuder på en bild tagen med nykameran, helt oredigerad.



Jag är mycket nöjd.
Har dessutom idag anmält mig till en fotokurs, så nu ska jag lära mig kameran ordentligt och inte bara ha på auto hela tiden. Oj vad jag längtar!

Natti mina vänner.

Kommentarer
Postat av: mormor

sötgumman

2012-01-07 @ 10:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0