Tisdag

Dagen idag startade inte på bästa sätt. Tandläkarbesök!!! Hua...
Jag har gruvat mig så för detta att jag redan avbokat tiden 2 gånger, så nu kände jag att det va dags att fara dit :-) Man kan ju inte skjuta upp det hur länge som helst.
Det blev ett svettigt besök, i alla fall för tandläkaren. Efter att han borrat och sen skulle sätta på en "form" runt tanden för att lägga i fyllningen så gick det inte. Han gjorde om det flera gånger och provade att klippa till formen och byta ut delar, men den bara gled av. Efter några mer våldsamma försök så satt den tillslut vilket resulterade i ett alldeles sårigt och trasigt tandkött, så nu sitter jag här och har ont. Jag va där i 1 timme och 10 min... så tandläkaren gick över tiden med 30 min. Stackarn efter mig som fick vänta så...

Efter tandläkarbesöket hade jag tänkt att sätta mig i syrummet, men det blev istället att öppna färgburken och ta fram roller och pensel. Vad vi har för oss här hemma får ni se sen. Jäkligt bra tror jag att det blir i alla fall :-)
Har knäppt bilder men inte fört över dom än, så därför får ni vänta lite till...

Nu ska jag gå och sätta mig och se "bompa" med finaste flickorna <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Huga, tandläkare är ingen höjdare... men skönt att det är gjort nu då! Hoppas du inte har ont så länge



Spännande... jag längtar att se vad ni har för projekt :-) Klart till fredag kanske?!

2012-01-24 @ 21:43:39
URL: http://emsie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0