Vilken morgon.

I morse vaknade till orden "mamma stig upp och packa väskan för du ska till Stockholm imorgon och jag och Molly ska till Stavaträsk" Öppnade ögnen och där står min älskade sambo och dotter med en bricka med kaffe och ostmackor. Gissa om det va oväntat. Visste inte om jag drömde eller inte :-)

Jag är en som i vanliga fall vill planera allt lååångt i förväg, så Petrus hade trott att jag skulle bli sur:-) Egentligen hade han tänkt packa väskan till mig och låtsas att vi skulle skjutsa mina föräldrar, så jag får väl vara glad att jag fick veta det ett dygn innan i alla fall :-)

Nu kan jag inte sitta här mer, för jag tänkte hinna städa innan vi åker och ikväll är vi bortbjudna på middag, så det finns lixom inte så mycket tid över. En drop-in hos frissan hade jag tänkt hinna med idag också, men det får jag helt enkelt skippa. Jag får nog leka lite med saxen själv istället.

Föressten. tar gärna emot tips på vad vi kan hitta på i huvudstadenn och affärer vi bara inte får missa :-)



Kommentarer
Postat av: signe

Åh vad skoj! Bra överraskning!

Jag tycker ni ska gå och äta på Libanesen på Högalidsgatan, grymt god mat! =)

2012-01-12 @ 15:52:23
Postat av: signe

Åh vad skoj! Bra överraskning!

Jag tycker ni ska gå och äta på Libanesen på Högalidsgatan, grymt god mat! =)

2012-01-12 @ 15:52:42
Postat av: signe

Ja, det är libanesiskt, så om ni inte tycker om det så rekommenderar jag att ni går någon annanstans och äter ;)

2012-01-12 @ 16:47:47
Postat av: mamma

Ha det nu så bra..Tänk inte på småtrollen,dom skall vi försöka att ta hand om efter bästa förmåga.....Sköt om er å var rädd om varandra.

2012-01-14 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0