Uppdatering

Senaste veckan har jag inte suttit nåt vid datorn och det har inte gått att blogga från mobilen, så det blir lite glest mellan inläggen här.
 
Fullt upp har det varit här i alla fall. Först och främst har jag ju jobbat, sen har vi även hunnit med en liten husbilssemester där IKEA och finland stod med på stopplistan :-) Så det blev en natt på Seskarö och en natt på Piteå Havsbad. Inte nog med det, vi har även varit i våra vänners stuga vid Arvidsjaur. Det blev 2 nätter även där. Så med andra ord har vi haft väldigt fullt upp, men även otroligt kul!!!
 
Lite shopping blev det förstås på IKEA, som jag längtat...
Så nu börjar äntligen vårat sovrum bli mer och mer likt som jag vill ha det.
 
Eller rättare sagt, nu står jag ut med det i alla fall :-) Lite fix är det dock kvar. Ska upp med en tavla, måla ett skåp, sy gardiner och sy kuddfodral...sen är det klart....kanske ;-)
 
Imorgon är det jobb igen. Det blir ett pass på 24,5 h Jobbigt, men samtidigt är det rätt skönt att göra bort så många timmar på ett enda pass. Så nu är det bara 5 pass kvar av mitt sommarjobb...dock sånna monsterpass, men ändå ;-) Nedräkning!!!!
Det betyder att vi närmar oss detta:
 
 
Oj vad jag längtar efter sol och värme, för det har vi då inte blivit bortskämda av denna sommar.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Sovrummet blev fint..Jo du Emma jag längtar också efter sol å värme..Även om det varit bättre de sista dagarna

2012-07-30 @ 12:22:34
Postat av: Emma

Aviiiiis på utlandsresan!!

Svar: Ni får unna er en sista minuten :-)
emalee.blogg.se

2012-08-01 @ 12:00:54
URL: http://emsie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0